SOMMAR

hej eftersom att jag inte har bloggat så himla mycket sen skolavslutningen så tänkte jag att ni skulle få se några (få) bilder från några dagar:

en bild ifrån när jag fixade mig innan skoavslutningen, men nu är 15 centimeter bortklippt!


ätit massa glass och godiiiiis


matildas, melon och vanilj milkshake.


min och beccas, sundae.. massa glass och chokladsås!


linneas, lyxshake.. typ jordgubbsmilkshake med grädde och massa gott.


jag har varit på glassbaren med dom här tre bästa människorna! mysmys!








jag, matilda och linnea har vart med matildas lilla kusin, noel.. sötnosen

och utöver de så har jag vart med mina kusiner, mormor och morfar som ni vet, och så har jag badat, solat och allt sånt som man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0