.

tjääääna, hittade ett par frågor på ebbas blogg som jag också tänkte svara på haha, men lite kul är det ju, (http://ebbanilssonn.blogg.se/), klicka på länken, bloggen är riktigt fin!

men här har ni lite att läsa

Vad heter du?
- emelie
I mellannamn då?- sara, linnea
Vart bor du? - Örebro
Trivs du där? - jajemen
Brukar du läsa horoskop? - nej, nån gång har väl hänt
Har du körkort? - nejrå
Äger du några converseskor? - jarrå det gör jag.  Vita, bruna, amerikanska flaggan
Favoritdjur? - katt typ
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder och sånt för det mesta, och mat, godis
Senaste konserten? - ingen alls
Brukar du bli för full? - nejj
Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - inte utan recpet
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc Donald's eller Burger King?- Mc Donald's
Är du allergisk mot något? -  ingen ting
Äger du ett busskort? -  det gör jag nog, fast de är inga pengar på
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - den gröna
Vad åt du till frukost? - smootie, rostad macka med ost
Hur ser du ut idag? - korta shorts, bikini, stort linne
Hur svarar du i mobilen? - hej, hallå
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - kajsa
Antal timmar sömn inatt? - typ 8
Sov du ensam? - matilda sov här
Vad innehåller din favoritnattmacka? - rostad med ost

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: det vet jag faktist inte
Du gick på bio med: linnea & matilda
Du gick på stan med: linnea
Skällde på dig: vet inte, mamma tjatar lite då och då, men de räknas inte
Skickade ett e-mail till dig: ingen aning, får bara massa skit från facebook
Tar du droger? - absolut inte
Vad är du mest rädd för? - spindlar haha
Vart vill du gifta dig? - så långt har jag inte tänkt än, kanske utomlands
Vad hatar du verkligen? - falska människor
Har du varit kär? - nae
Har du ett jobb? - hihi, jag & kajsa städar i lokalen, de är bra faktist!
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja det gör jag
Är du ett hälsofreak? - det kan man inte säga nej

STUFF

Är du ensam nu? - ensam?
Några piercings/tatueringar? - ja, naveln
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - jag kommer, är sjukt trött på den nu
Vill du gifta dig? - ja kanske, det beror på
Vill du ha barn? - vet inte, får se

FAVORIT

Rum i huset?
- mitt eget, fast jag är mer i vardagsrummet så får väl säga båda
Typ av musik? - det mesta
Månad? - juli, då är vi lediga hela månaden, eller december, julafton och jag fyller

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?
- nejdå
Köpt någonting? - ja, mjukglass
Varit sjuk? - näj
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Träffat nån ny person? - inte de heller
Saknat någon? - japp
kramat någon? - ah

SENASTE

Låt du hörde:
kommer faktist inte ihåg
Film du såg: bara sett på tv, sjunde himlen, annars så är de bad teacher
Drink du köpte: vet inte, i tunisien typ
Mat du åt: kyckling, klyftpotatis och majskolvar
Gången du åt en 7-Eleven korv:- ahahah, inte nån gång
Längsta bussresa? typ romme, jag vet faktist inte

jaja, nu ska vi ut och bada i poolen, tyvärr inte lika fint väder idag. puss

bild från när vi var hos mormor och mina kusiner, saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0