BILDER, godmorgon

godmorgon hurrni..
sitter här i soffan i mjukisar, ett luftigt linne och LOKA BRUNN tofflor, MYS

har nyss ätit lite frukost, dushat och lite sånt!
och så vaknade jag som vanligt halv 7 när man inte behöver det, elr inte som vanigt
jag brukar ju vakna ungefär vid 10 - halv 11..

men jaja, nu tar vi dag 27 så att jag inte glömmer det igen
Dag 27- Varför gör du den här 30-dagarsutmaningen?
hmm, därför att jag vill ha någonting att skriva om varje dag
annars har jag inget speciellt att skriva om och då blir det inga inlägg,
så det är tur för er, haha nejdå. det är endå bara 2 dagar kvar på den här saken :P

ha en fin dag PUSS. ni får kika på lite bilder från igår:

sötisarna Wilma och Kajsa

JAG, hahah knas.





självklart massa fina hoppbilder också! dom får man inte missa! :D


ja, bilderna säger det mesta själva, hihi.. vi hörs, bye!
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0