en riktigt dålig fråga

hejsanhejsan..
min dag har varit helt okej, slutade ju tidigt idag! jippie!

HAHA jag och kajsa hade typ 100 planer på vad vi skulle göra efter skolan,
ungefär det här tänkte vi göra:

- gå på stan
- kolla på gårdagens avsnitt av big brother
- springa på rullbandet i vår lokal
- och så städa på ett ställe!

vi hann faktist gå på stan och städa, och springa i typ 10 minuter var,
istället för 30 som vi tänkt
men vi hann inte kolla på big brother, få ta det imorn elr nån annan dag istället.

men jaja, nu ska jag kolla på sveriges mästerkock, äta apelsin och läsa min fridatidning,
och så facebook, det är som dom säger, tjejer kan göra många saker på samma gång :D!

här får ni se en dagens outfit.


LINNE & KOFTA- monki, JEANSLEGGINGS- vero moda, 
RING(som inte syns och som gick sönder idag)- duo

puss och hejdå! elr vi tar den där dagen också
Dag 24- Ett brev till dina föräldrar
oj, nej men det här är ju ingen fråga tycker jag, så det blir ett väldigt kort brev

hej mamma och pappa..
ni har alltid stöttat mig och jag vill bara säga att ni är så himla bra bara!
jag älskar er

det är allt dom behöver veta tycker jag hahah,
och sen skriver jag aldrig brev till mamma och pappa
haha, men ni får ha det fint, kram
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0