HA DET FINT HURRNI

hejsan, hann inte blogga igår därför att vi sluta halv 4, sen åkte jag,frida,becca till McDonalds
och köpte mat, sen dansade vi och när jag kom hem så duscha jag, åt mat och tränade till no.provet
som vi hade idag (hade inte ens börjat träna föränn igår thihi, busigt, elr inte)

här får ni se svaret på dagens fråga, och gårdagens:
Dag 25- Vad finns i din väska?

hmm, vilken väska.. vi tar alla och mina fickor för att i dom har jag massor av saker
skolväskan- skolböcker, papper, tuggumi, en prao-knapp typ, pengar kanske, kläder ibland 
massor med leppsyl och massa mer..

lilla väskan-(typ en sån om man bara ska gå på stan)- plånbok, tuggummi, mobil och leppsyl

jackfickorna- hörlurar, plånbok, mobil, nycklar, busskort, någon sladdgrej till hörlurarna,
en glaskula, några enkonor m.m..

och så dagens fråga 
Dag 26- Din favorittid på året?
SOMMMMMMMMAREN, för att det är varmt, man kan sola/bada,
det är lov och massa fina sommarkläder!

hehe, ni får ha det så fint, vi hörs, nu ska jag kolla på parmlamentet (stavas de så?)
PUSS, ni får se en bild som togs för några veckor sen

HAHA, hejdå!!
/emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0