hej föresten :)

Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månad?
Dag 30- Din favoritlåt?

dag 28.


jag till höger, 2010

år 2011, och jag har inte förändrats så mycket,
bara växt, men det ser man inte på bilderna och så var jag ju brun också förut hihi

dag 29.
HAHA, åh vad jag är dålig på sånt här, hmm vad har jag lärt mig denna månad?
inte nånting speciellt, kanske att det lönar sig att spara lite på pengarna..
även om jag inte gör det så har jag lärt mig att jag borde göra det hahah..

dag 30. (sista dagen)
min favorit låt? jag har många bra som jag gillar,
men en av dom är talking to the moon med Bruno Mars
och så finns det ju fler som Grenade - Bruno, jag kommer - Veronica Maggio 
och baksmälla - petter,september och massa fler..
 
här nere får ni lyssna på talking to the moon..



PUSS PUSS och sov så gott!
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0