outfit, och några svar

hejsan, tyvärr blir det typ bara ett inlägg om dagen, ungerfär vid den här tiden haha...

vad har ja gjort idag då? jo, skolan.. dansat och sen har jag varit med kajsa i några timmar.
vi skulle egentligen plugga, men det vart att sitta framför datorn istället,
men jag har pluggat lite nu ikväll, men jag känner mig inte helt redo iallafall inför engelskaprovet imorn.. så BLÄ på det, men ja klarar det nog, hoppas jag iallafall :)!

sov gott och ha det bäst, det här hade jag på mig idag.

bilden är inte den vackraste hihi..
TRÖJA - gina tricot, BYXOR - cubus, SKOR - ellos ARMBAND - tunisien
och så RING - hittat bland mammas saker :)!

puss och gonatt,
ps. oj shiiiiiit jag har glömt bort alla dagar-sakerna, dom ä här nere istället:

Dag 21- Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 22- Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 23- Vad har du sug efter?


dag 21, en bild på någonting jag blir lycklig av

värme, så man kan gå barbent, men bilden är förresten tagen i böjan
av sommaren, så har ju likbleka ben, men varmt var det ! :P

dag 22, vad gör mig unik och anorlunda?
nej jag har ingenaning, jag är inte mer unik än någon annan..
så det tänker ja inte svara på.. haha, mkt lättare att säga någonting bra om nån annan.

dag 23, vad har jag sug efter?
fattade inte riktigt, men just nu är jag jättesugen på en stor skål med godis.
jaja, mitt godisstopp går ju ut på skolavslutningen, bara några (långa)
månader kvar då!, menmen..

ha det bäst! /emelie




Kommentarer
Postat av: Edith Aspelin

Okej... Eftersom att du inte kunde svara på frågan: vad gör mig unik och anorlunda?



Så tänkte jag att jag kan svara hihi! :)



Du är unik och anorlunda för att du tänker på andra och är inte självisk! Du är så himla snäll! En dröm kompis haha! Du är också så himla Fin! Haha Så ser jag dig iallafall! <3 DU ÄR UNDERBAR! :)

2011-03-05 @ 16:41:46
Postat av: svar till edith!

åhh, naw!

tack edtih sötis du är BÄST! och underbar gumman.

puss

/emelie

2011-03-06 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0