BLOGG SVAR

hej. vann bloggsvar på ebbas blogg, den som jag skrev om i ett tidigare inlägg. så efter varje inlägg där ni kan skriva komentarer finns det en liten "fråga mig" knapp, så om ni har någon fråga så klicka där eller fråga i komentarsfältet såklart!

såhär ser det ut:



eller så skrollar ni längst ner på sidan, bland kategorierna och det. så ser det ur såhär:



där kan ni bara skriva frågan direkt där det står, "ställ frågor till mig" och sen klicka på "fråga mig" så svarar jag på en gång, och när det står att någon fråga är besvarad så kan ni klicka på den blå länken där det just nu står "0 besvarade" och så ser ni svaren ;) hoppas att ni kan ställa någon liten fråga.

hoppas att ni föstår hur man ska göra.
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0