EBBAS FINA BLOGG

hej fina ni! var på stan en sväng efter skolan med Kajsa. handlade bland annat en tröja till skolavslutningen. nej jag ska inte ha den blå klänningen utan de virkade vita shortsen och tröjan som jag köpte idag, plus bruna klackskor och lockigt hår! LOVE

jag tycker att ni borde kolla in på den här grymt fina bloggen- http://ebbanilssonn.blogg.se/ 
tjejen är skitsöt (och min bästa kompis syssling också) och bloggen är jättefin den också. så kolla in på den tycker jag!

lånade en bild, jag hoppas att det är okej. annars får du säga till på en gång så tar jag bort den!!

har föresten haft shorts i skolan idag. HÄRLIGT! nu ska jag kolla på talang 2011! puss
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0